vrijdag 13 juni 2008

Getagged

Ik ben getagged door Maria. Ik moet op de volgende vragen antwoord geven. Hier komen ze....

1. 10 jaar terug
Was ik bezig met porseleinen poppen aan het maken. Helaas gaat dat niet meer door mijn ziekte.

2. Vijf dingen om te doen lijst
1. heerlijk kaarten maken
2. genieten van mijn kleinkinderen
3. kletsen met mijn jongste dochter, die nog thuis woont
4. lezen
5. As The World Turns kijken

3. Snacks waar ik van hou
Hartige dingen

4. Dingen die ik zou doen als ik miljonaire was
Geen idee

5. Plaatsen waar ik geleefd heb
Scheveningen, Vlissingen en Arnemuiden

Ik moest ook mensen taggen. Ik doe dit naar al mijn bezoekers.

2 opmerkingen:

Maria zei

Leuk om je antwoorden te lezen Riet! Jammer dat je geen porseleinen poppen meer kan maken. Maar gelukkig lukt kaarten maken wel!

Riet zei

dank je wel maria voor je lieve woorden.
ja het is heel erg jammer.
maar door de ms ging er meer kapot dan dat het heel bleef.
maar het was vreselijk moeilijk om ermee testoppen hoor.
en nu maar hopen dat ik nog heel lang kaartjes kan maken.
veel liefs riet.