zaterdag 20 maart 2010

Update 3

Hallo,

Jullie lieve woorden heb ik voorgelezen aan mijn moeder. Het doet haar zoveel goed.

Helaas ligt ze nog steeds in het ziekenhuis. Gisteren is er een tweede poging gedaan, door middel van bloedafname en opnieuw in haar rug te spuiten. Door de MS is haar ruggenmerg aangetast. Het dunne vliesje is hierdoor erg gevoelig, waardoor er hersenvocht uit haar ruggenmerg loopt. Op dit moment ligt ze nog steeds plat, aan een infuus en met morfine-pleisters. Ze heeft nog niet rechtop gezeten, maar ze heeft nu nog steeds de hoofdpijn en misselijkheid.

Helaas niet gelukt en nu is het afwachten. Ze kunnen niets meer voor haar doen, omdat dit al de tweede poging was. Het is afwachten wanneer ze naar huis mag.

Liefs,
Bianca

30 opmerkingen:

Unknown zei

Wat naar dat het allemaal zo lang duurt en dat ze zich zo naar voelt. Ik hoop echt dat ze snel op gaat knappen zodat ze weer naar huis kan. Heel veel sterkte en beterschap voor Riet en voor jullie.

celia zei

Nog heel veel sterkte,het is zo erg dat het zo lang blijft duren...hopelijk gaat het stilletjes aan beteren dat ze weer naar haar thuis kan,omringd door haar familie!Gelukkig heeft ze jullie nog!Lief dat je dit van haar overneemt...maar ik zal blij zijn als het onze Riet is die terug op haar blogje schrijft!Heel veel liefs,beterschap en dikke knuffel,Celia.

Trudy zei

Wat naar dat het allemaal zo lang duurt.
Ik hoop dat het snel weer beter gaat,
en dat ze naar huis mag.
heel veel sterkte en beterschap
gewenst van Trudy

Maria zei

Wat naar allemaal! Hopelijk knapt Riet toch snel wat op en mag ze lekker naar huis. Heel veel sterkte voor haar en voor jullie!
Een dikke knuffel voor Riet!

Liefs Maria

heidy zei

He, wat naar allemaal,geef haar maar een dikke pakkerd en jullie ook heel veel sterkte.
Liefs Heidy

Loes Oorschot zei

Wat vreselijk dat het niet gelukt is. Hopelijk knapt je moeder toch snel op, zodat ze naar huis mag.
Ik mis haar leuke lieve berichtjes.
Bianca, veel sterkte voor jullie allemaal en heel veel knuffels voor Riet!

Veel liefs, Loes

*Ellen* zei

wat vervelend is dat allemaal voor haar en ook voor jullie, fijn dat je ons op de hoogte houd, wens haar heel veel liefs en beterschap,
groetjes knuf x ellen

Unknown zei

Jeetje, wat een narigheid allemaal! Je moeder moet het ook allemaal maar ondergaan. Ik wens haar heel veel sterkte en hoop dat haar hoofdpijn en misselijkheid snel over zullen gaan. Heel veel sterkte en beterschap vanuit het zeeuwse Heinkenszand!

XX Renata

Tineke's hobby zei

Wat vreselijk dat het zo lang duurt en dat ze geen vooruitgang heeft.
Ik wens haar heel veel beterschap en sterkte toe.Ook jullie als Fam.Het is erg lief dat je haar blog zo wat bij houd.
Ik zou graag een kaartje willen sturen zou ik een adres mogen
Groetjes Tineke

It's me zei

Geef haar de allerliefste grootse dikste knuffel die je maar kunt bedenken.........van mij !!

Sterkte allemaal............de volgend keer wil ik echt beter nieuws hoor!!

Lieve groetjes Ria

Erika zei

Jeetje... ik vind dit zo erg om te lezen... had 't jullie zo gegund dat 't zou helpen. Heel veel sterkte voor jullie allemaal en Riet in 't bijzonder.

Liefs Erika

Elly zei

Wat vervelend dat het allemaal zo lang duurt , en nóg erger dat ze er nog zo slecht aan toe is.
ik hoop nu toch echt op snelle beterschap, zodat ze weer lekker naar huis kan, want daar is het toch het allerbeste
liefs, Elly

ursula Uphof zei

Veel sterkte voor jullie allemaal. Ek hoop dat Riet zo verbeteren dat sy snel naar huis mag. Bedank voor de berig. groetjes

Anneke zei

Heel erg veel sterkte gewenst, en ik hoop dat het snel een beetje beter mag gaan

Liefs Anneke

Marjanne zei

heel heel veel sterkte nog maar een keer

Hetty zei

Wat erg dat ze nog steeds plat moet
liggen wens ze maar heel veel beterschap en jullie allemaal nog heel veel sterkte

liefs Hetty

Christina zei

Wat een vreselijk nieuws zeg! Ik hoop dat Riet snel weer opknapt en thuis kan komen!

gina g zei

I'm so sorry to read about your dear mum i hope you have some better news soon. We will keep you in our thoughts send her our love. luv gina xx

Heather zei

Dus jammer om te horen van uw ziekte Riet, hoop dat je snel beter voelt en de pijn verdwijnt ......... sturen veel en veel knuffels van genezing Heahter ((((( XXXXXX ))))))

creacora zei

he bah wat vervelend dat het niet lukt pijn is verschrikkelijk !! hoop dat ze toch opknapt en naar huis mag
Lieve Riet heel veel sterkte meis !!!
liefs Cora xx

Jill zei

aww Riet my heart goes out to you all at this difficult time, I hope your mum is not in too much pain, sending you all lots of hugs Jill xx

Stef H zei

bianca... thank you so much for the updates. my heart just aches, but i know the prayers do help. please give her my love.

JB zei

Ik vind het zo erg voor haar ,
en hoop dat ze snel opknapt .
Veel sterkte en veel beterschap .

Jenny

Sarpreet zei

hi, wishing your mother all the best, get well soon

Sandra1968 zei

Nogmaals heel veel sterkte voor Riet en voor de familie.
En Bianca, lief dat je ons zo op de hoogte houdt.
Liefs, Sandra

scrapgirlmarianne zei

Heel veel sterkte weer en ohw ik hoop zo dat ze "snel" naar huis kan en natuurlijk vd ergste pijn verlost kan worden.
Ik duim weer hard.

Veel liefs van Marianne

Jolanda zei

Wat vervelend dat het zo lang duurt. Heel veel sterkte!

Groetjes Jolanda

Maria Matter zei

oh Bianca, Ik ben dus heel erg over je moeder.
Ik zal bidden voor haar en uw gezin!
Bedankt voor de updates!
Blessings, Maria
*********
oh Bianca, I'm so so sorry about your mom.
I will be praying for her and your family!
Thank you for the updates!
Blessings, Maria

>>>>>

Your sweet words I read to my mother. It makes her much good.
Unfortunately she is still in the hospital.
Yesterday, half effort, through blood and again in her back spraying. The MS has affected her spinal cord. The thin membrane is thus very sensitive, causing cerebral fluid from her spinal cord runs. Currently she is still flat, with an infusion of morphine and bandages. She has not sat upright, but she still has headaches and nausea.

Unfortunately not successful and now it's wait. They can do nothing for her, because this was the second attempt. We shall see when they go home.

Diane zei

Ha Bianca en Riet,

Wat een akelig nieuws zeg!!! Heel veel sterkte!!!

Groetjes,
Diane

Anoniem zei

Oh i feel so much for your mum. I just hope she is not in too much pain and that she goes home very soon.
All my love to her and her family.
Hugsxx
Pat